måndag 31 augusti 2009

Jogga bort förkylningen?

Tillbaka till måndag och många patienter inneliggandes. Mycket att göra men känns så bra! Hoppas nu bara att jag ska lära känna lite mer folk bara.. :)

Har haft ont i halsen i två dagar nu. Men när springsuget hugger tag i mig kan jag väl ändå bara inte sitta hemma? Så ut flög jag o sprang ca 3,5 km, halsontet försvann, men frågan är väl om det kommer tillbaka.. och i dubbel dos?

Ikväll kommer C över för lite fika. Så nu ska jag käka och sen ta itu med en förhoppningsvis smaskig kladdkaka. Vilket är din favorit fikaskaka? Dela gärna med dig till mig...

2 kommentarer:

Bror sa...

Hmm, inte springa med halsont! Snuva går bra, akta dig för halsen... Grattis till nya lyan! Skönt att det löste sig.

Unnelin sa...

Ja, jag håller med bror här alltså! Med halsontet..