torsdag 20 augusti 2009

Karma

Ibland, eller ja, väldigt ofta just nu, så funderar jag på karma. För just nu bortsett från mitt trevliga jobb så går det inte så bra för mig och allt verkar jag få otur med. Speciellt lägenhet! Vad har jag gjort för fel tidigare som gör att detta lägenhetssökande ska vara ett rent helvete! Jag tror att jag har en mindre depression varje timma som jag inte är på jobbet och ni ska veta att min lägenhet vid detta lag har fått stå ut med många svordommar. Jag hävdar dock att det inte är dessa som gett mig dålig karma.

För att liva upp åtminstone era och lite mina sinnen så tar jag er tillbaka till en vacker v 33.


Min stora kärlek.. (konkurer med hästarna om platsen som "snyggast på åkern")

Bröllpsfin i Hammerdal

Våran båt ute i stora forsen! Jag längst bak, framför killen i blått, och D's huvud är det som sticker upp där tredje från vänster.


Helt sanslöst läskigt! Mycket mod krävdes och ändå ser jag så atletisk ut.

Min alldeles egna skogsstjärna här på jorden!

1 kommentar:

Sofia sa...

Vilka härliga bilder! Hoppas det löser sig med lya!