onsdag 2 september 2009

Lugn i kroppen

Jag får stanna i denna lägenhet! Lycklig är jag när jag känner att alla spänningar släpper och jag äntligen har lite energi för annat jox. Jag trivs väldigt bra med min hyresvärd och ser fram emot en höst på Söder.

Om mindre än två veckor så får jag nu snart äntligen träffa min älskling igen! Ska bli helt underbart då det var drygt en månad sen senast! Annars var det en lugn AW i em med arbetskompisarna.. Nu ska jag betala lite räkningar och sen lägga mig o se på film :)

2 kommentarer:

Carina sa...

Hej du!
Vad är AW??? har varit på stickkafé ikväll med ett antal damer. Det var skoj! S¨åg sommaren med Göran igår, mindre kul än jag trott men helt sevärd! Hoppas helgen blir trivsam i nya lägenheten! Kramar Modern

gurka sa...

AW = after work. Kul med stickcafé. Ska kanske se den någon gång också bara jag får tid :)