torsdag 6 augusti 2009

Tick Tack

Nu är det tick tack på riktigt. Imorgon är det sista dagen. Imorgon efter kl 15.00 tar jag min sista cykeltur från jobbet och hem. Fort lär det gå för adrenalinet över att snart få träffa min kärlek kommer nog att pumpa runt rejält i kroppen. Sedan packa klart det sista, ta sig någon macka och sen ta mig ner till tågstationen.
Det lär bli en lång resa med tanke på hur mycket längtan som jag kommer att ha i kroppen. Kl 07.00 kommer jag för första gången att kliva ut på perrongen i Ösd. Fantastiskt! Nackdelen lär väl dock vara att jag inte kommer att möta min kärlek fräsch, snygg och läcker.. Sprudlande med all säkerhet men efter en natt på tåget och med tanke på att klockan kommer att vara 7 så är nog sprudlande det enda jag kommer att kunna erbjuda.

Jag ska köpa en spansk häst dessutom. En pampig, snygg och otroligt tillgiven underbar rackare. Men ja, när det blir.. Kanske när skogstjärnorna åter glimmar i skogen :)

Puss och kram till er alla! Jag har en uuuunderbar vecka framför mig! Bli gärna avundsjuk ;)

2 kommentarer:

Carina sa...

Lycka till med hästen och Havre(t), hi hi vet varför D kallas det...
Hoppas du får en helt underbar vecka i Usd, det kan ni behöva båda två, önskar att D oxå så småningom sällar sig till skåningarna som du och det skulle vara en upplevelse att höra honom skorra på rrrren.Men mest för att vara ditt sällskap, så klart! Kramar Moderrn

Sofia sa...

Jag är avis :) Men jag får ju vara hemma och rå om min älskling ett tag till i alla fall. Drack lite folle med Nils och Martin vid älven i fredags, så jag är lite uppdaterad på hur du har det, men jag vill ha meeeer! Vi måste stryra upp en fika/lunch/middag/nåt när du är i Stockholm nästa gång. När är det?

Ha det superfint. Kramen.