måndag 17 augusti 2009

Stop - Ja, Bakåt!

Var ska jag börja..?
Jag har haft en helt underbar veckas semester! Jag har fått vara med min älskling en hel vecka och ta hand om min sjuka älskling lite tid av den veckan :) Love him!

Vi har utsatt oss för en helt otroligt rolig avancerad forsränning där mitt adrenalin pumpade runt i kroppen medan jag och D kastades ut i vilda forsar, hoppade från höga klippor och flöt med det kraftiga elementet; vatten! Wow säger jag bara, wow. Vid ett tillfälle var jag så upprymd av allt adrenalin att när vår kapten skrek "stopp!" svarade jag starkt "bakåt!" och paddlade av fulla krafter tills jag insåg att jag var den enda som hört fel då alla andra lugnt satt och vilade i båten. En rolig upplevelse :)

Vi har myst, myst och myst. Kört gokart, spelat minigolf, varit på ett vackert bröllop, tvättat min rödvinsnerspillda klänning om och om igen. Men framförallt haft mysigt! Och tack älskling för en härlig födelsedag med en jätte jättefin bok! Krokodiltårar kom som väntat vid tågstationen när det var dags att säga hej då. Älskar dig sötis!

Idag har jag börjat mitt nya jobb! Fullt ös medvetslös som mor min skulle säga! Jag är nu sjukgymnast på kirurgavdelningen och springer i trappor, har en fin namnbricka på bröstet och umgås med härliga skånska patienter hela dagarna. (Ibland lite svårt att höra vad "inhemska" gamla tanter säger :S ) Är idag helt slut i kroppen men ser väldigt mycket fram emot morgondagen för att se vad den har att erbjuda.


Har dessutom hämtat ut ett paket idag! Tjoho! I bättre skick än vad jag väntat mig, så HIMLA skönt! Mycket pengar for iväg men jag gjorde verkligen ett kap, tjänat flera tusenlappar! Här är den i mina ägor... Parelli Liberty and horsebehavior pack!



Fler bilder från veckan kommer... :)

Kram på er alla!

1 kommentar:

Carina sa...

Det var trevligt att läsa! Brölloppet vill jag höra mera om nästa gång på telefonen! Vem var det som gifte sig?
Verkligen bra att höra att du trivs med ditt nya jobb! Vet hur "stor" man känner sig med en bricka på bröstet(hade det på habben).
Mitt jobb gav mig en endorfinkkick idag, vilke helt underbara ungar jag har hand om, å de bara älskar skolan, ljuvligt! Fortsatt lycka till och tummar hålls för lägenhet! Kramar Modern