fredag 4 februari 2011

lite smålyx

När David är i Sthlm för att fira sin 70-åriga mor passar jag på att inhandla aprikoskräm och messmör. Så nu ska jag iallafall ha det lite lyxigt medan han är på thairesturang och äter tårta efteråt. Köpte även Brago-kex.. mmm.. så gott till kaffe, om nu inte David hade haft sönder min presso-bryggare.. hmpf. Men men, jag överlever. Har ju aprikoskräm :)
Xavi har fått 2 långa mysiga promenader i vinterlandet och ikväll har vi tränat inne i lägenheten med sök, hopp och inkallning med ligg. Duktig kille som aldrig får nog av det roliga. :) Skönt att han lägger sig en stund iallafall när han märker att jag sätter mig här.

Nu ska vi snart ut igen på sista kvällspromenaden innan jag smaskar i mig någon macka och går och lägger mig. Undrar hur länge jag får sova imorgonbitti...

1 kommentar:

paprika sa...

hahaha det är bra syster! Vem behöver en expresso-bryggare när man jag göra sig lyxig aprikoskräm ;) rätt inställning till njutbart vardagslyx!