måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag


Alla dagar blir inte riktigt som man tänkt sig. Idag är det alla hjärtans dag och inte har jag sett mer av min älskling för det. Trötta som vi var i morse så blev det puss och sedan dags att gå till jobbet. Väl på jobbet såg vi inte av varandra mycket och sedan åkte jag direkt till Bobby för att göra klart där innan informationskvällen för BE-körkort började. Jepp- jag har bestämt mig för att ta BE-körkort. Eller iallafall försöka ta det.

Sedan fick jag ett sms från David om att ett larm gått och att räddningstjänsten skulle till en trafikolycka. Tja, och nu sitter jag här på alla hjärtans dag. Har ätit middag själv, har en halv klar rulltårta och lite ångest över att lära mig allt om lastning, lastvikter och körkortsteori igen. Blä.

Iallfall så fanns en mysig bukett i rosa och en ask gelehjärtan hemma när jag kom hem från jobbet. Det lilla mysiga som uppskattas när jag och min älskling hetsar oss fram i vardagen med allt vi vill göra.

Kram på er alla!

Inga kommentarer: