söndag 27 februari 2011

Att se det positiva

Idag skjutsade jag David till Ljusdal där han klev på tåget för att så småningom landa i Rio. Det var ledsamt och sorgset att behöva säga hej då, men ändå så kändes det rätt bra då han verkligen ska iväg och ha roligt i 3 veckor.


Lite tungsint ändå körde jag hem och vad hade jag gjort utan Bobby och Xavi!? Tack för dem! Ut och red i härliga plus-grader med solen i ryggen, en pigg Bobby och en jätteduktig Xavi som sprang bredvid hela tiden! De lättade verkligen upp sinnet och jag var gladare ända tills jag kom hem till den tomma lägenheten. Så nu är jag lite nedstämd igen, fastän jag bara behöver titta lite på Xavi för att le åt mitt lilla monster.

3 kommentarer:

Olle sa...

Du får väl ringa så kommwer jag och leker en helg. Tur att du har odjuren // Dad

Carina sa...

Monster var rätta namnet, med stort M!
Lasagnen var ljuvligt god, mera vätska nästa gång bara.
Jag ska ta och bada min minirottveiler och sen bara vila inför arbetsveckan!
Ring så fort du behöver Kramar Mamma

Yessica sa...

Tur att du har sällskap av busarna dina =) Du vet att du kan ringa när du vill vännen. Kramar