lördag 19 februari 2011

Årsmöte

I morse var det 31 minus när jag skulle släppa ut hästarna i stalllet. Brrr. Kan det inte vara slut på kylan nu? Kan det inte bli vår?
Som tur var steg temperaturen under dagen så när jag var ute och busade med Bobbo var det endast runt -15. Lite bättre. Han har tack och lov slutat hosta nu och inget snor heller! Så jag är glad över det och nu börjar äventyret att sätta igång honom igen.. Han är ju som en dynmait, vänar bara på att få explodera!
Imorgon tänkte jag ta honom till Sandbacken och leka först och sedan ev hoppa upp och rida lite. Behöver bli av med lite överskottsenergi innan jag sätter mig upp :)
Ikväll är det årsmöte på ryttarföreningen så jag tänkte mig dit och höra om hur året 2011 kommer att se ut. Annars så blir det bus med Xavi och Angus imorgon. :) Hoppas det går bra!

1 kommentar:

Carina sa...

Ja kallt är det minsann för oss oxå, men det är klart att vi klår ju inte Svegarna, de ligger till och med högre i klass än Lyckseleborna vad gäller köldrekord!
Jag har planterat om blommor idag... gu så skönt att det är gjort!
Fick en enorm längtan att du/ni skulle komma hem i helgen, den infann sig när du ringde igår och frågade vad jag gjorde.
Hoppas vi ses snart, kram från Mamma