onsdag 14 oktober 2009

långkalsongsmössa

Sommar för all del.. men jag tycker att det är underbart att nu när kylan tränger sig in på morgonen få dra på sig ett par långkalsonger under byxorna. Låren är faktiskt varma när jag kommer till jobbet! Jag önskar att det fanns långkalsonger även för huvudet, att ha under mössan, den känslan hade varit obetalbar.
Fått lite klagomål hemifrån för att jag inte rapporterat om helgen.. så här kommer en liten rapport :)

Bio - flickan som lekte med elden. Det bästa med filmen var nog att jag missade ca 1/4 av filmen för att jag var tvungen att titta bort. Istället fick jag se hela publiken hoppa till vid skrämselmoment. Så publiken hade en deckarfilm.. jag hade mer en komedi :)

Jag och mannen har haft många glada stunder.. vi har kommit fram till att det är viktigt att sätta foten ner ibland. Och precis den svenskan.. Vi har även lärt oss att laga möbler.. det finns trots allt lite byggare i oss båda! Bra att veta till senare.

Sen har många tankar gått till lilla nissur där hemma. Den lilla pensionären tänker inte låta ta honom från världen. Trots dåligt hjärta, lite tumörer och hela 17 år så tycker man att de 9 kattåren snart ska vara förbrukade.. men nej då. Det är mycket Johansson i den katten - tjurskallighet, som pappa kallar det. Fortsätt så kissekattas!

Inga kommentarer: