måndag 28 september 2009

Med lockar i håret

Idag har jag fått mycket beröm för att jag under natten plågades med små rymdstationer på mitt huvud för att under en dag ha lite lockar i håret. Tyvärr fick jag inte ens ha det utsläppt (pga hygienskäl på sjukhuset), så jag satte i några hårnålar. Tydligen var jag väldigt duktig på att sätta nålar för folk frågade om det hade varit svårt att sätta upp håret?! Måste ju ha sett ut som värsta uppsättningen i så fall. Kul :)

Sen träffade jag idag en härlig gammal stallkompis från mina hemtrakter. Vi har inte setts på väldigt väldigt länge, men eftersom hon numera är bosatt i Spanien så passade vi på att prata om de spanska skönheterna och vilket pris det är på dem nere i sitt hemland. Väldigt roligt att träffa henne!

Jag är tyvärr förkyld igen. Denna gång är det dock en riktig förkylning så jag är väldigt lycklig mellan nysningarna och fräsningarna över att inget mystiskt och fruktansvärt halsont har tagit mig i besittning.

Jag längtar till JUL också! Saknar min familj och Tuvis otroligt mycket! Har ett dåligt "sakna-familjen-skov" just nu. Tänker och längtar mycket efter er!

1 kommentar:

Unnelin sa...

Vi längtar efter dig också. kram!