måndag 14 september 2009

Valspäck och kamelfläck?


"...Häck väck vällingsäck, gå du din långe mans väg." Ja.. vilka romantiska ord som rimmar på detta kommer din käresta på? Min älskling valde valspäck och kamelfläck som han vackert använde för att beskriva mig.. hmm.. eller hur var det nu älskling?

Vi har haft en underbar helg med mer bus än mys.. eller ja, kanske inte, men nästan iallafall. Några rejäla brottningsmatcher har det iallafall blivit och jag tror att mina armar har blivit en decimeter längre bara på grund av allt bus. Men sen har det varit mycket mys också.. helt underbart mys..

Vi har ätit gott, blivit extremt sugna på att hoppa fallskärm, träffat en BB-kompis som inte träffats sedan.. ja, BB.. :) (tror du de kände igen varandra?), jag har haft Havre på bedömning inför Cissan, vi har busat lite mer, ätit jordgubbar i khåklat, nästan trampat på snoriga sniglar, tagit väldigt många promenader och nästan blivit överkörd av en räserbil.. :) Ungefär så..

Tråkigt är att helgen är slut och att det dröjer till nästa gång vi ses. Men förhoppningsvis kanske valspäcket och kamelfläcken då bytts ut till det snygga smäcket med den läckra häcken. Man kan ju hoppas ;)
Kramar till er alla!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Gud vad gulliga ni är! :)

Carina sa...

Hoppas du får en bra helg, mellandotter. Saknar dig, vill att du ska komma hem. jobba på Sjöbergs i helgen å busa med Tuva. Det var så länge sen...
Ibland drabbas jag av sån familjeabstinens, gruvar för julen... undrar hur det blir då?
Tänk va kul om du å David kom hit... usch nu blev jag visst för sentimental... sköt om dig gullpära, vi hörs :-) Modern