lördag 21 november 2009

Trivsam pluggning

Nu måste jag ta en paus från allt pluggande. Det trivsammaste pluggningar jag haft har varit att studera Horsemanship, dvs sitta o titta på Parelli-filmer och mysa under en filt samtidigt som hästsuget biter tag i mig. Även nu har jag en rätt trivsam pluggning. Om det ändå bara var ett prov på detta, för detta sätter sig! Nu är det hundböcker i mängder som jag läser och ja.. jag bara läser och läser och sen ibland måste jag ta mig en paus för att sträcka igenom kroppen innan jag åter börjar läsa och längta efter att få arbeta som sjukgymnast för djur.. Skiiiitroligt!

Ikväll ska jag bjuda grannarna på lite mat och förhoppningsvis få tid att titta lite på en omtalade Anastasia som enligt Paprika ska vara något sevärt.

3 kommentarer:

Paprika sa...

DET gillar vi! STARKT!
och det där med plugg.. sånt är aldrig kul panpan!

Unnelin sa...

Lycka till imorrn gurka!

Carina sa...

Jag håller all tummar och tår jag kan!!!Kram Mamma