tisdag 17 november 2009

Sveg får finbesök

Den 7e dec hoppas jag att Svegs rehabenhet får finbesök för då kommer skånska Annelie på besök. Den 3e går planet från Malmö till Östersund där jag äntligen ska få kasta mig runt min älskades armar. Sen blir det The One Kärlekshelg.. hopefully.. och sedan Sveg och sedan Kristianstad igen... Sen är det bara 2 veckor kvar innan tåget till kära Västerbotten går.. Längtar redan till att ev få se Norrforsbron svindla förbi en kall decembermorgon.

Annars tar jag här en dag i taget, läser på hundens anatomi och längtar till trevliga tider med en mysig jul och nya äventyr i framtiden.

1 kommentar:

Carina sa...

Jasså du är en skånska nu... hm, låter inte bra du som hästammar i rakt nerstigande led till Västerbotten, Västernorrland och bönder, skomakare, lanthandlare etc.
Dock låter det härligt att Norrland hägrar med sina traditioner och kvalificerat mys!
Håller tummarna att allt löser sig på bästa sätt och att du+långdrasuten hittar ett mer gemensamt liv.
På fredagkväll drar jag till mellansyster i Lycksele för att på lördagen svinga mina lurviga till tonerna av LARS-KRISTERS!!!! Nåt för dig å din rockande kompis Jessica;-) eller hur? Kramar Modern