måndag 20 juli 2009

fotografen

Det roligaste idag upplevdes nog på cykeln. Många äventyr på denna cykel. På väg till ICA för att lämna tillbaka denna, visade sig, ohärliga frukostingridiens så kom jag på det. Jag ska lämna tillbaka denna larviga müslin. Jag skäms lite över detta mamma- eller paprikaskämt, men hysteriskt roligt var det att jag bara plötsligt kom på ordvitsen - larvig müsli.

Mindre trevligt var det dock att jag faktiskt hittade en larv i müslin. Jaja, i slasken hamnade den och trots rysningarna som gick genom kroppen hade jag ju inte på cykeln fått småfnittra om det inte vore för denna lilla larv.

Uppdaterar med lite bilder från shoppingrundan igår. Finare bilder hade den blivit om inte fönsterkarmen fått agera fotograf. Var är min riktiga fotograf när jag behöver honom?
Lite vardagssnygg...
Lite festligare.. kanske för bröloppet..?
..och tokfestligt för Stockholm! :D

2 kommentarer:

Carina sa...

oj vad snyggt! vem kan motstå dig...? ingen hoppas jag... men att du kan motstå alla utom den "rätte". Vi kollar lite inför biltur, kom just på att det är bara hälften så långt som sist... kan du kolla om möjligt trivsamt boende i närheten... campingstuga eller nåt trevligt värdshus kanske...kram modern

Anonym sa...

hur vååågar du? :O
jag skulle aldrig dra något så lågt som larvig müsli och det vet du... faktist om jag ska vara ärlig påminner det här bara om din normala ica-humor... - låg, och att bara du fattar den fullt ut ;)
Paprika