fredag 2 april 2010

Glad Påsk!


Glad Påsk vill jag önska er alla bloggläsare som tittar in ibland trots att jag inte skrivit på läänge :)

Jag och sambon spenderar påsken i östersund. Idag lyser solen och vägarna är hala.

Tyvärr är dagen redan full av sorg och jag vill passa på att skicka en hälsning till Morris, som i morse lämnade oss för att komma till hundhimlen.

Älskad var du in i sista sekunderna och en enorm saknad lämnade du efter dig.


I den glada påsken och sorgliga dagen det ändå är vill jag passa på att skäna en längtan till nästa fredag. Bobby, välkommen till stall Sandbacken i Sveg. Du är efterlängtad!


Glad påsk alla härliga påskkärringar!

2 kommentarer:

Carina sa...

Det var roligt! Äntligen!
Vet inte hur många gånger jag varit å kollat om du kommit igång igen. Förmodar att det bara är tillfälligt, sätt en fot i baaken på sambon så han fixar uookoppling!
Tråkigt med Morris, hoppas att han träffar på Ronja å de kan störa hundhimlens sankte Per lite med några svängar bus... Vi ses snart för ännu ett hästäventyr! Det har ju varit några genom åren, bara det nu inte finns några björnar i närheten så går det nog bra! kramar Modern

Unnelin sa...

Beklagar sorgen över Morris!
Jag ska sätta igång med skyltpysslet snart, det blir tokbra. Kraaaaaam!