söndag 13 mars 2011

produktiv dag


Jag tycker att jag hunnit med mycket idag! Xavi gav mig till och med lite sovmorgon imorse så jag klev inte upp förrän 8 :) Sedan blev det mysig långpromenad, frukost och mys med världens mysigaste vovve! Sedan bar det av till stallet där vi grävde fram en bal, gjorde de vanliga stallsysslorna och sedan lekte jag med Bobby, the weave och figure 8. Sedan satt jag upp och vi började jobba på volt. Han har haft lite svårt att ställa sig genom hela kroppen, men det gjorde han så fint idag så vi slutade ganska snabbt :)

Xavi busade även lite med Dregen, en portugisisk vattenhund. De har jätteroligt tillsammans och min lilla Xafs är så duktig bland andra hundar :)

Sedan åkte vi till OK och dammsugade ur bilen. Sedan till Ica och handlade. Sedan satte jag igång med att baka en focaccia samtidigt som jag satte om alla blommor. Och nu sitter jag här, har precis druckit en kopp latte och äter lite nybakad focaccia. Mums. Bara David fattas mig.

3 kommentarer:

Carina sa...

Du ligger verkligen inte på latsidan!
Jag skulle vilja se dig in action på Bobby, det har säkert hänt massor!
Vi har haft en badar dag med Vidar, han var på topphumör å vi med!
Snart kommer David, håll ut!!!
Kramar Mammma

Unnelin sa...

Det lät som en väldigt bra dag! Kram syster

Yessica sa...

Härligt när man hinner det man tänkt och lite till =) Sköt om dig vännen. Kramar