onsdag 2 mars 2011

BE

I förrgår blev jag underkänd på ett testprov för BE körkort fas A. Idag på samma prov, men med andra frågor fick jag 60 rätt av 60 möjliga. Jag gjorde segergesten här i vardagsrummet och Xavi trodde nog att jag var lite galen. Bara ett X antal test kvar nu! Men Yes!
Blev som deppad i förrgår när jag blev underkänd. Är jag liksom sååå dålig? Jag har ju ändå tagit körkortet en gång..

Men inte idag! Haha!

Kan bara meddela er alla som undrar över min älskade älskling där på andra sidan jordklotet. Han mår fint, har det äckligt varmt, solar, badar och verkar må finfint. Men han saknar mig :) och jag saknar honom! :) Puss på er!

1 kommentar:

Mr oatman sa...

Det stämmer riktigt bra att jag saknar dig så mycket, och jag blir inte lite stolt när jag hör att du spikar provet. Dock solar och badar stämmer sådär då det har regnat varje dag sen jag kom ner. Dock är jag så vit så jag lyckasvbränna mig ändå:S
Fortsätt mys med djuren så är jag snart hemma massor med pussar!!