söndag 27 mars 2011

häst=bäst

Idag busade jag och red Bobby på sandbacken. Jag tränade mig själv på mitt "neutral" vilket fick väldigt positiva effekter :) Vi lekte leken rockslide och den kommer vi att behöva leka oftare med för det var lite krångligt tyckte Bobby. Men roligt ändå tror jag för sedan när vi gick över till Figure 8 så var han så himla duktig, busig och fin och själv stod jag bara och pekade lite lätt medan pojken min sprang i en 8a framför mig :) Sötis! Nu håller vi på att göra iordning en skinkstek i lergrytan, sedan dusch och sen blir det nog lite utställningsträning med vovven då vi har en timme extra ikväll :) Han har för övrigt varit med husse i skidspåret idag. Vallat husses skidor ;) Världens goaste vovve!

1 kommentar:

Carina sa...

Härligt att läsa om dina bravader.
Hoppas vi kan träffas på något sätt till påsk :-)