måndag 4 oktober 2010

Vilken helg!

Den här helgen kommer jag minst sagt att komma ihåg!
Den här helgen började i fredags kl 16 när jag ringde ner till Difloyds kennel nere i Eskilstuna. Där väntade nämligen min lilla Xavi (Difloyds Pacer) på mig.
Jag och David som ändå planerat in ett besök i Hedemora gjorde möjligheterna att åka och hälsa på denna underbara kennel som jag älskat i ca 4 år.
Äntligen säger jag bara!
Lycklig över att få träffa de fins hundarna och valparna blev ändå den lyckligaste träffen med Xavi. Liten, söt, busig och helt underbar! Ja, ni ser ju bilderna, vad annat kan man tycka?
Så äntligen äntligen har jag mig en liten Aussi-kille i hemmet. En busig sak med vassa tänder men en gudomligt glad attityd som bara älskar att busa busa busa och i nästa stund sova sova sova. :)
Lägger ut lite bilder från hemsidan. Har tagit fler själv som kommer så snart jag fått in dem i datorn. Men nu vet ni. Hushållet består numer av David & Annelie och bäbisarna Xavi och Bobby! I love them all!



1 kommentar:

Carina sa...

gu vilken gullig unge! Som en lurvig björn... ja nu har ni det ni gör... fråga mig.. men roligt äre :-)