tisdag 28 september 2010

Tidens frånvaro

Jag vet inte om det är för att kvällarna blir mörkare och mörkare, men jag tycker att tiden tar slut mycket snabbare. Knappt hinner jag vakna, cykla till jobbet, så cyklar jag till stallet och sen är det mörkt, kväll och dags att sova. Vart tar tiden vägen?

Idag har jag varit en riktig entreprenör och känt mig duktig på jobbet. Jag har varit den som kommit med flest idéer och varit mest påläst angående vårat nya journalsystem och jag har verkligen glänst i min grupp. Det kändes bra och det känns bra att få berätta ibland att det kändes bra!

Imorgon ska jag upp tidigt med frosten för att ta hand om stallet på morgonen. Jag ska verkligen FÖRSÖKA kliva upp extra tidigt för att hinna göra bort allt så att kvällen blir ledig. Vore rätt skönt faktiskt. Inte för att det inte är mysigt att på de kyliga kvällarna gömma händerna i Bobbos päls..

Något jag längtar efter: En behandling, ansikts, manikyr, frisör eller massage. Det kvittar. - Jag vill bli ompysslad!

1 kommentar:

Carina sa...

Jag håller med dig... tiden är mindre tillgänglig på hösten och vintern... man blir så bortskämd på sommaren. Det är bara att sätta undan en slant till skönhet/upplevelse och se till att det blir av snart innnan behovet sinat ut! Kram Mamma