tisdag 18 maj 2010

Livet med st.paula

David tog sig åter igen en tripp till Umeå idag. Blir borta till fredag. Det är som andefattigt att äta middagen själv och ensam sitta i soffan och försöka hitta något att titta på. Det känns till och med lite ensamt att själv sitta och skratta till AFW på tv.. finns som ingen att dela de dumma amerikanarna med..

Så istället kastar jag fort i mig middagen och beger mig till stallet. Bobs har börjat få äta de små grästuvor som finns runt stallet men jag tror både han och jag lääängtar till gräshage! Busade loss idag och lekte mycket sideways-game. Verkar vara den svåraste för honom att få kläm på. Men det blir bättre och bättre :) Igår skrittade vi för första gången och åååh vad lycklig jag var! Sprattlade med benen på honom av glädje så jag är glad att han bara funderar på om han kan äta mina skor och inte tror att han har en galning på ryggen.. eller han skulle bara veta ;)

Min st. paula tycker iallafall om mig. Hon har just nu 9 mörklila blommor och minst lika många till är på väg upp. Blir lite varm inombords när jag ser henne där i fönstret nu när jag inte har David att titta på med värme inombords.

Fyndade dessa....


blå (till vänster) på tradera. Begagnade men det syns knappt och sitter som en smäck gör de också! Ännu en lyckad auktion! Det gäller att finna de små ljusglimtarna när de största är på resande fot...
Idag är ljusglimtarna st.paulan, de nya ridbyxorna och bobbys nosande i nacken. Inte att förglömma den shortsbeklädda golden retrievern i sovrummet som luktar david :)

Inga kommentarer: