söndag 16 maj 2010

Bygga sommarhage

Det tar på krafterna att bygga sommarhage. Idag har jag och min stallkompis åkt till en by utanför Sveg för att bygga lite sommarhage. Tja.. det var rätt jobbigt. Med spett och hammare och gammal tråd gav vi oss på jobbet. Humöret var rätt så bra tills markägaren började fundera på om vi inte skulle dra hagen annorlunda. Usch, nu vet jag inte om vi måste dra om den eller om vi kan fortsätta som vi tänkt. Detta blir lite jobbigt..

Solen tittade faktiskt fram lite igår, men idag igen mulnar det igen och en och annan störtskur har öppnat sig från himlen. Tur att det iallafall är någorlunda varmt ute.

Har tagit lite bilder med kameran som jag tänkte ladda upp, men hittar inte kamerasladden så tyvärr blir det inga bilder. Kanske kommer till veckan istället. Nu väntar jag hem David och sedan hoppas jag på en mysig kväll med lite lugn och ro.

1 kommentar:

Carina sa...

Bra med lite bodybuilding.. ;-)
Jag skulle kunna tänka mig att du trivs såna gånger! Hoppas att allt ordnar sig... hörde att bliv. mågen ska komma... synd att jag ska bort... bäddar åt honom ikväll Kramar Mamma