onsdag 7 november 2012

Vinterns höjdpunkt

Vinterns höjdpunkt närmar sig gott folk. Det vill säga att det är bara drygt 6 v kvar till julafton = Det närmar sig tid för mysiga promenader på shoppinggator, försök att hålla stressen nere, mysig julmusik och inhandlande av julklappar till alla som håller mig kär.
Därför -  bror- systrar - föräldrar - ber jag er ta en liten funderare över om det är något speciellt ni saknar, önskar er eller drömmer om, så kanske någon önskan kan gå i uppfyllelse.. annars kanske jag hittar något ni inte visste att ni saknade, önskade eller drömde om.. ibland är ju överaskningar minst lika trevliga :-)
I år verkar det dessutom som att vi blir tre från mitt följe som kommer hem till ett (förhoppningsvis) vintrigt Nordmaling till jul. Förutom matglade, tomterädda Xavi så följer störste tomtenissen från tomteskaran med i år.. dvs David - nisse - Parker, direkt från Nordpolen :-) Så kanske behövs det ingen stol att stå på när spiran (eller stjärnan) ska upp på julgranstoppen i år :-)

Jag ska själv sätta mig och fundera över drömmar och önskningar, men är alltid öppen för era egna idéer och fantasier över vad jag skulle uppskatta!
Snart ska äntligen heeela familjen samlas! Längtar efter er och mammas julmat!.. och gröten på morgonen ;-)

Inga kommentarer: