tisdag 3 maj 2011

Hundatteraljer

Diverse olika hundatteraljer har nu införskaffats. Tänka sig att det ska vara så otroligt roligt att inhandla olika hund och hästsaker! Det är ju roligare det än att handla saker till sig själv, även om det också är kul.. Idag skickade jag David till Tasseborg för att handla sele, spårlina, nytt koppel och hundmat. Hade gärna handlat själv då mina önskemål är väldigt specifika och jag tycker lite synd om David som försöker göra så gott han kan för att hitta precis vad jag söker. Längtar tills han kommer hem med Xavis nya grejer så jag får se hur det blev :)


Passar all utrustning bra ska vi bege oss ut i skogen och se om lillkillen har något intresse för sök! Nu när noskvalstret börjar ge sig av går han med nosen i marken som aldrig förr så jag har väl svårt att tänka mig att det skulle fungera dåligt.



Vi har även börjat en agilitykurs nu och överpeppad som jag var igår när kursen började, måste jag medge att jag blev lite besviken när det visade sig vara ett info-möte och inte träning med en gång! Men på söndag! Då blir det hoppande och jag och Xavi ska träna i bra tekniker nu i början och inte höjder. Vi ska helt enkelt bli bäst ;)


Så nu brorsan kommer din agilitybok verkligen till användning! Längtar!



2 kommentarer:

Carina sa...

Har sagt det förut och jag säger det igen!
Vikken energi denna unge har!
Fattar att djur å du det är bara så rätt!
:-)
Kramar mamma

Bror sa...

Sweet!