tisdag 19 april 2011

bad uppate

Ja, jag kan ju inte annat än att beklaga att jag är så dålig på att uppdatera er här på bloggen. Men som det varit senaste tiden så har ta mig tusan inte tiden räckt till!
Nu när jag väl sitter här så är jag lite osäker på var jag faktiskt ska börja..
Påskriset har fått fjädrar, Xavi går på medicinering, påskliljan lär ha blommat klart innan mammsen och pappsen kommer och tur att David gjorde en extra middag idag så att vi har matlåda imorgon. Och imorgon :) då får jag hämta ut mitt hööks-paket där sadeltillbehören finns så att jag ÄNTLIGEN får börja rida bobbybus med den nya fina dressyr-sadeln. Hoppas bara att han kommer att tycka lika mycket om den som jag :)

Ja, mer vet jag inte just nu. Är rätt tom i huvudet och känner att jag måste hinna mer ikväll. Så sov gott, gott folk!

1 kommentar:

Liza sa...

Åh, hoppas att det inte är något allvarligt med lillkillen. Pussa på'n från oss :)
Får höras om en date sen då när han är ok.
Liza med de lurviga