måndag 13 december 2010

Ett slag för träningsvärk

David har hållit på en hemlighet väldigt länge nu. Han har alltid bara sagt A, men aldrig B. Det har hållit på att göra mig galen av nyfikenhet! I helgen fick jag veta.

Tillsammans, efter jag varit ute i stallet, åkte jag och David på hotell på lördagen! För första gången på 4 år bodde vi en natt på hotell, Storhogna Hotell. Det var en superduper överaskning, om än jag hade lite separationsångest över att behöva lämna hunden ett dygn hos kollegan. Väl frammer i Storhogna, ligger en bit från Vemdalen, checkade jag och David in och tog oss direkt till bubbelpoolen där vi satt o njöt i någon timme. Sedan var det dags för en timmes svettande och punchande med PowerBox. Sedan mental avslappning, dusch och en tre-rätters-middag. Mmmmm.. vad gott det var! Dagen efter åt vi en hotellfrukost som erbjöd det mesta och båda två åt sig sprängmätta. Sedan checkade vi ut och drog till Skalet där vi spenderade 3 timmar i slalombacken. Väl hemma hade hunden överlevt och var glad att se oss och jag och David var mer slut än utvilade efter helgen.

Och idag. Idag har jag träningsvärk. Träningsvärk i hela kroppen. Powerbox - det var ett slag för träningsvärken. Skönt, men plågsamt.

2 kommentarer:

Unnelin sa...

Men så kul!

Carina sa...

SÅÅÅÅÅÅ härligt, nästan som Piteå... fattades en chokladinpackning :-)men det är ju bara för gamlingar som jag... Mamma