onsdag 29 december 2010

En sjuk dag

Efter en underbar jul med underbara känslor över att få träffa hela min kära familj är jag idag sjuk.
Det började igår kväll när jag fikade innan läggdags. Illamåendet kröp fram och naiva jag trodde att det skulle krypa tillbaka så snart jag kommit i säng. Tji fick jag. Vid tvåtiden var det dags för första omgången. Toastolen var nära och jag stannade på toa i ca 10 min. Sedan mådde jag mycket bättre och gick till sängs igen.

Några timmar senare var det dags igen.

Sedan blev jag hemma idag. Xavi tycker att det bra, matte mindre bra. Har fått i mig frukost, men kan inte säga att jag varken känner matlust eller aktivitetslust. Vill bara ligga i soffan i myskläder med en mysig Xavi bredvid mig. Tyvärr är han busig också och vill inte mysa heeela dagen. Man måste ju busa också. Även när matte är sjuk.

Ser fram emot en skön dusch för att få bort alla eventuella kräkdofter.

Obs: jag är inte gradvid, bara sjuk.

1 kommentar:

Renée sa...

Hm ... tur du sa det för tanken slog mig ;)...Hoppas det blir ett alldelens underbart 2011 :D