torsdag 11 februari 2010

Hår?

Jag har kommit in i en ny hårperiod. Det går bara inte att bestämma sig. Så nu är det upp till er! Ska håret vara brunt eller blont? Nu har jag varit brun i över 3 år.. men blond i alla år dessförinnan.. Så hur ska jag ha det? Jag är ständiga funderingar kring detta och nu är jag åter inne i en fas där jag helt enkelt inte kan bestämma mig för vad som är snyggast/mest trivsamt. Vad tycker du?

I helgen åker vi till Östersund. Det blir nog OS för nästan hela slanten då både pojkvän och framtida svärmor är OS-glada och TV-soffan lite allt för vänlig att sitta i. Men ja, det är trots allt inte OS så ofta... Men sporten varje kväll!


Efter det.... Åh ja.. då är det flyttdags! eller nästan i allafall. Men det bär iallafall av hemmåt med flyttlass och jag ska få träffa familjen och vovven.. LÄNGTAR! Hemma är ändå hemma, om än jag längtar något så otroligt efter vår nya lägenhet nu. Men som sagt, först Ösd. Here we come.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjosan tösabit!

Inte lätt de där å bestämma sig med håret, du är ju jättefin både som mörk och ljus! Men eftersom du har börjat fundera på någe annat och du inte kan bestämma dig hur du vill ha det så tror jag att det är ett tecken på att du vill ha nått nytt! Jag tycker att du ska börja bli ljus igen till våren och sommaren! Alltid snyggt! =)

Vi får boka in nån date här framöver också! :)
Ha en mysig helg! Kramar! //Yessica

Carina sa...

Ja jag säger då det! Att alla runt omkring verkar vara sportfantaster! Tycker man ska sporta själv istället, det är bättre för konditionen än att sitta framför tv:n å tröstäta när det går dåligt för kära Sweden.Har varit på mitt nya nöje ikväll, Likören, en kör som just nu sjunger Beatles potpurri, jätteskoj! Ser fram emot panpan å långdrasuten... ska försöka komma på nå kvällsmat som kan passa.. hmmm Kramar Modern