fredag 22 februari 2013

Sjuka dagar

Snorigt, deppigt och lite febrigt passerar dagarna förbi. Men för att inte tråka ut helt halvsovandes i soffan så passar jag på att blanda nytta med nöje med sjukdom. Ex genom att byta duk i punshverandan så att det matchar de jättefina tulpanerna jag fått av mamma och pappa. Passar på att i samma tema byta gardiner i vardagsrummet. Har på dessa dagar städat städskåpet, grundligt smort alla mina läderträns, grundligt myst med bobby och xavi samt tvättat köksmattan. Nu sitter jag under filten, snörvlandes igen och jag planerar att ligga här större delen av kvällen. Tur att jag har en duktig sambo som rör på sig för två! Idag kortvasan, i övermorgon öppet spår! Duktiga älsklingen!







1 kommentar:

Anonym sa...

Men såååååååååå fint!!! Pyssel nedärvt tror jag... finns väl inget skojigare än att lägga sista touchen på nåt... än om det månde vara på dasset i Norrfors! Kramar från Mamma