torsdag 30 augusti 2012

Mamsen och jag

I helgen blir det kvalitets-mamma-tid! Det känns faktiskt bra att bo lite mer civiliserat på så vis att jag i Stockholm får mer besök av de människor som betyder mest för mig. Ikväll kommer älskade mamma ner för att äta gott, snacka en massa strunt och den lilla detaljen - springa en mil i Stockholm stad tillsammans med tusentals andra tjejer.
Det ska bli perfekt! Bortsett från att morgondagen ser ut ska totalt regna bort.
Efter helgen så får höstens stora projekt börja utforma sig. Det börjar närma sig jobbsökande.. trist men sant. Dax att se sig om, prata med Albano, prata med andra tänkbara arbetsplatser.
Men först ska milen avklaras, lugnet ska sprida sig i kroppen och jag ska njuta av att min hund har stått som världens snyggaste modell inför hundlöpets affisch om stretching. Fantastiskt!

Inga kommentarer: