onsdag 28 mars 2012

Upprepning

Dags igen, och inte ens har jag börjat packa! Nu är det fullt ös ett bra tag till. Ikväll blir det avtackningsmiddag hos dem vi bott hos.. vi fixar efterrätt och en blomma, de bjuder på middag. Imorgon gissar jag på att det blir packning och förberedning hela kvällen. På fredag hämtar jag hästsläpet och vi drar flyttlasset till Drottningholm. Lördag hämtar vi älskade pållen. Sen är det uppackning, inredning och ännu mer uppackning hela helgen. Men vi börjar på 1:ans växel ikväll, kommer nog ändå upp på 6:ans växel innan helgen är slut.
Sen får jag längta efter Xavis resultat från SKK. Igår både höft- och armbågsröntgades han nämligen! Spännande!

1 kommentar:

Liza, Rocky o Angus sa...

Spännande! Då håller vi alla våra tummar o tassar här i Sveg :)
Blir nog både skööönt och bra i det nya lilla huset bara ni kommit iordning :) Lite bilder sen ser jag fram emot ;)
Kramar från oss
Ps. Hur funkar fästingmedlet? Inga biverkningar?