lördag 3 december 2011

Konstigt

Igår var jag sprudlandes glad över jobbet.. idag lätt panik igen. Var ska jag bo där det är hyffsat nära till jobbet och där jag kan ha hunden ... och hästen? Usch, det kommer inte ut några bra alternativ på blocket och jag börjar känna mig mer oroad.. Hur ska det gå?

Idag var vi o grejade i stallet för att det kommer en ny häst i em.. känns lite sorgligt att jag ska flytta ifrån det här trevliga gänget. Och att en annan häst kommer att stå i Bobbys box.. Konstigt. Det känns också konstigt att hålla på o packa ihop o bära saker till källaren.. som om jag håller på att flytta ifrån David. Känns konstigt.

Konstigt är det också att det snart är jul och jag hinner inte ens tänka på den. Ångest över julklappar, var jag ska spendera jul och ja.. bara att det snart är jul.

Så, nu har jag fått skriva av mig lite. Nu hoppas jag att "det bara löser sig". Hoppas..

1 kommentar:

Liza sa...

Allt brukar lösa sig i slutändan...fast det kan ta olika långa tider men jag håller tummarna att det löser sig fort.
Kramar