söndag 11 december 2011

en vecka kvar

Om en vecka befinner jag mig just nu i Stockholm. Förhoppningsvis har jag varit och tittat på mitt framtida boende och är väldigt nervös inför första jobbdagen som då är imorgon. Med tanke på detta får jag lite seperationsångest från hästen och hunden. Hur ska jag klara detta? Mina små ljusglimtar som gör vardagen mycket mycket bättre? David finns ju alltid ett telefonsamtal bort..

Sista veckan blir hektisk. Det blir ännu mer packning, byta bil med pappsen i Sundsvall, njuuuuta av häst och hund, äta julbord och rida islandshäst med jobbet. Det blir en full vecka och på sätt och vis hoppas jag att den går fort.. på sätt och vis önskar jag att den går långsamt. Vill inte bli särbo igen..


Så här fint är det utomhus nu!

1 kommentar:

yessica sa...

En spännande tid har du framför dig vännen,förstår seperationsångesten också. Det bästa är att jag kan hälsa på dig lättare framöver iaf =) Lycka till med de sista förberedelserna! Kramkram