söndag 8 augusti 2010

Bobbo




Var i stallet igår och tog lite nya bilder på krakarna :)
Alla stod o sov så fint och var mest utmattade av den lilla värmeböljan som kom mitt på dagen, så de hästarna fick jag jättefina bilder på.. men lille Bobbo var fullt upptagen med att äta gräs och ville helst inte bli fångad på bild där han ser lite mer intresserad ut. Så det blev väl i o för sig en bild som talade rätt mycket för Bobby. Mat mat och mat. Sen när han väl blir intresserad så vill han helst stå väldigt väldigt nära, vilket gör att jag ändå inte kan ta några bra bilder på honom.. hmm.. ingen linslus direkt.

Vi har börjat trava mer och mer nu de gånger jag väl rider och det går super bra! Än har jag inte ofrivilligt hamnat i marken och än skrattar jag tjoar jag varje gång jag sitter upp! :)

the hindquarters flyttar sig bättre och bättre vilket gör att liberty börjar fungera bättre óch bättre det med. sen har vi varannan dag friendlygame med vattensprayflaskan. Den är fortfarande läskig men liiite mindre nu iallafall.

Ett stort tack till Nypon idag (du vet varför)
Sen måste jag bara säga att jag saknar Dessi lite idag med.. måste ringa henne snart :)

2 kommentarer:

Unnelin sa...

Va fin han är!
Vad har Nypon gjort?

Renée sa...

Hej gullet :) Bobby ser underbart fin ut. Puss&Kram